AEA for første gang?

Her har vi samlet nogle gode råd til dig

Tre gode råd

Her kan du høre tre gode råd fra jurymedlem Mogens Bjerre og juryformand Jan Vendelbo

Deadlines

For at konkurrencen er lige for alle, er deadlines for tilmelding, upload m.m. ens for alle. Derfor er det vigtigt du planlægger din proces ud fra deadlines (scroll lidt ned på siden), da der ikke bliver givet udsættelse.

Sådan ser en vindercase ud

Vi udgiver hvert år alle vindercasene i Reklamen til Eksamen  og det er et rigtig godt sted at starte processen. Her kan du nemlig se, hvordan man kan opbygge, skrive og strukturere en case. Der er både god inspiration og indsigter at hente der.

Du har mulighed for at læse Grand Prix vinderen 2017, Spritstiv Speeddate lige her

Formalia, regler og andre rammer

Hvis din case skal igennem nåleøjet, er det vigtigt at den overholder alle regler
Læs dem godt igennem og skulle der alligevel opstå spørgsmål, kan du skrive en mail med dine spørgsmål til projektleder Luise Schärfe på ls@kreakom.dk

Tip

Hvis ikke du allerede følger Kreativitet & Kommunikation på Facebook, er det en god idé at begynde at gøre det nu. Vi holder jer nemlig løbende opdateret om deadlines, nyheder og andet godt.

Er du kunde og vil dit bureau gerne deltage i AEA?

Så lyt med i videoen herunder, hvor Jan Vendelbo, Adm. direktør for Spies og Head of Brand & Marketing for Thomas Cook Northern Europe, fortæller lidt om fordelene ved at deltage.

Kontakt

Kreativitet & Kommunikation
St. Kongensgade 81b
1264 København K

Luise Schärfe
Mail: ls@kreakom.dk 

Telefon: 3154 9056