AEA for første gang?

Sådan gør du

  1. Opret en bruger og tilmeld din case
    Klik på “menneskeikonet” oppe i højre hjørne. Herfra følger du instruktionerne, som til sidst vil føre dig igennem betalingsmodulet. Tilmelding af en case til AEA er kun en oprettelse af en bruger, navngivning af case(s) og betaling. I kan ændre navnet på casen helt frem til deadline for upload. Opstår der udfordringer undervejs i oprettelsen eller betalingen, så tag et screenshot og send det til Luise Schärfe på ls@kreakom.dk. Så finder vi en løsning på det.
  2. Skriv din case
  3. Upload din case her på sitet inden deadline
  4. Offentliggørelse af shortlisten
  5. Bliver din cases shortlistet, skal I uploade en video.
  6. Awardshow

Hvem kan deltage?

Konkurrencen er åben for alle virksomheder, der er medlem af Kreativitet & Kommunikation, og alle virksomheder (på nær annoncøren), som ønskes krediteret skal være medlem af Kreativitet & Kommunikation.

Vær opmærksom på at tilmeldingen er bindende.

Kontaktperson

Det er vigtigt, at den person du skriver på som kontaktperson, også er en, der er direkte forbundet til casen. Derfor anbefaler vi, at du skriver den primære forfatter på casen på som kontaktperson.

Formalia, regler og andre rammer

Hvis din case skal igennem nåleøjet, er det vigtigt at den overholder alle regler
Læs dem godt igennem og skulle der alligevel opstå spørgsmål, kan du skrive en mail med dine spørgsmål til Luise Schärfe på ls@kreakom.dk

Deadlines

For at konkurrencen er lige for alle, er deadlines for tilmelding, upload m.m. ens for alle. Derfor er det vigtigt du planlægger din proces ud fra deadlines (scroll lidt ned på siden), da der ikke bliver givet udsættelse.

AEA seminar

Hvert år afholder vi et seminar, hvor jurymedlem og Associate Professor, Department of Marketing på CBS, Mogens Bjerre, svarer på jeres spørgsmål. Der vil også er et oplæg, fra en tidligere vinder af AEA.

Sådan ser en vindercase ud

Vi udgiver hvert år alle vindercasene i Reklamen til Eksamen  og det er et rigtig godt sted at starte processen. Her kan du nemlig se, hvordan man kan opbygge, skrive og strukturere en case. Der er både god inspiration og indsigter at hente der.

Tip

Hvis ikke du allerede følger Kreativitet & Kommunikation på Facebook, LinkedIn og Twitter er det en god idé at begynde at gøre det nu. Vi holder jer nemlig løbende opdateret om deadlines, nyheder og andet godt.