Case

Årets Markedsfører

Årets Markedsfører

Motivation fra bestyrelsesformand, Jens Peter Jensen
Vinderen har ikke bare i år, men i rigtig mange år, vist et tårnhøjt niveau på deres markedsføring. Fx har de vundet en AEA de seneste par år. Og i år er de nomineret for ikke mindre end 4 cases. Den virksomhed med flest nominerede cases. 20% af årets nomineringer – ganske imponerende. TrygFonden er valgt som årets markedsfører 2017 for at gå igennem al reklamestøjen og ramme jeres målgrupper lige i hjertekuglen, med koncepter der elskes og huskes. I aften er I som nævnt nomineret med hele 4 cases sammen med forskellige partnere: Spritstiv Speeddate, Nederen Forældre 3, Mindre hud i solen og Du kan redde liv.

Da jeg ringede til dig var din første kommentar – jamen, det er jo ikke bare os. Det er jo sammen med vores dygtige partnere. Og det er sikkert også rigtigt. Og sådan er det med de fleste rigtigt dygtige. De får omgivelserne til at blomstre ved deres tilstedeværelse og evner til at drive de rigtige processer.

Men hvor I er med, ser det ud til at lykkes oftere end de fleste andre. Hvor I er med, bliver der investeret i kreativitet og kommunikation. Og hvor I er med, er kommunikationspartnerne sikre på en høj involvering og et professionelt indkøb.

Hvis du kun skal huske en ting af alle disse lovprisninger er det, at I igen-igen i år fremmer værdien af den gode kreative løsning og synliggør det for os alle. Den kreativitet der rammer lige i hjertekuglen, får modtageren til at sænke paraderne og lade budskabet sive ind.

Uanset om det drejer sig om at drikke mindre, sole mindre, køre, cykle og sejle mere sikkert….eller anden god tryghedsskabende adfærd.

Det er Kreativitet & Kommunikations bestyrelse, der alene vælger den værdige modtager. Vi ønsker med Årets Markedsfører at hylde den dygtige og modige annoncør. Hylde dem der investerer i god kommunikation. Uden dem, ingen os.

01 01