Hvorfor AEA?

Hvorfor AEA?

I en verden, der forandrer sig fra dag til dag, kræver det mere end blot en god idé at få succes. Reklamer og kampagner er en central del af virksomheders værdikæde, og med en AEA i hånden har I et bevis for, at jeres markedsføring virker. En AEA betyder altså, at I har forbundet annoncørens produkt med målgruppen og bevist, at den gode idé også er rentabel og den rette for kunderne.

Gennem de sidste 8 år har det vist sig at være en god forretning for bureauerne at vinde en AEA.
Alle AEA vindere, men især Grand Prix vinderne, oplever en markant højere vækst målt på bruttoavancen sammenlignet med resten af markedet, efter modtagelsen af prisen. I de to efterfølgende år outperformer de markedet på vækst i bruttoavance.
Alle AEA vindere vokser i gennemsnit med 4% i deres bruttoavance sammenlignet med markedet. Grand Prix vindere vokser i gennemsnit med 15% mere i deres bruttoavance sammenlignet med markedet.

Ved at deltage i AEA har I mulighed for at sammenligne jer med resten af branchen og vise annoncørerne, at jeres rådgivning og ekspertise er guld værd. Derudover får I igennem jeres deltagelse i AEA mulighed for at skabe en case-kultur, der både vil generere værdi for den enkelte medarbejder og bureauet.

Er I klar til at vise hvor effektive I er?

01 03